Підвантажуємо дані

Порядок оформлення КЕП

Щоб отримати сертифікат ключа кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП), потрібно:

  1. Зателефонувати нашому адміністратору реєстрації за номером (097)307-81-51 або (0352)42-31-10

  2. Подати адміністратору реєстрації КЕП повний комплект документів.

  3. Укласти Договір про надання послуг КЕП одним із способів:

    • паперовий договір: підписати зі сторони Клієнта в двох примірниках і разом з комплектом документів подати в Центр сертифікації адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ЦСК «Україна».
    • «безпаперовий» договір в електронному вигляді: ознайомитися з Електронним договором, підписаним КЕП ЦСК «Україна» , на сайті або в системі електронного документообігу «M.E.Doc». Після цього заповнити і підписати зі сторони Клієнта в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису та подати її з Повним комплектом документів у реєстраційний центр адміністратору реєстрації. Договір підписувати не треба. Як і Договір про надання послуг КЕП, Картка приєднання повинна бути підписана керівником підприємства.
  4. Сплатити рахунок-фактуру за послуги видачі КЕП згідно прайсу.
  5. Сформувати за допомогою системи «M.E.Doc» заявку на отримання сертифіката відкритого ключа: згенерувати особистий ключ і картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача КЕП.

Не знайшли потрібну програму або послугу?

або телефонуйте за номером (097) 3078151

©2008–2024 Всі права захищенні. SoftSvit
Дизайн та розробка сайту: e-client.online